Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Ödeme seçeneklerim nelerdir?
 

-Alışverişleriniz sırasında kredi kartı ve havale seçenekleri veya Kapıda Ödeme bulunmaktadır.

 1-Havale & Eft  ÖDEME

Havalenizi veya EFT yaparken gönderen bölümünde mutlaka fatura bilgileri kısmında kullandığınız ismi kullanınız ve sipariş numaranızı belirtmeyi unutmayınız
3 iş günü içerisinde banka havalesinin de yapılmış olması gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz iptal edilecektir Resmi tatiller içerisinde yapacağınız alışverişler, takip eden iş gününde işleme konulur


 

Havale veya Eft  Yapılan Alışveriler için Hesap Numarası
Banka Hesap Numaralarımız

Banka hesaplarımıza ait bilgiler aşağıda ki tabloda detaylı olarak belirtilmiştir.

Banka İsmi Hesap Türü Hesap Adı Şube Adı Şube Kodu Hesap No
Garanti Bankası TL Recep Kaya Merter 426 6692220
Garanti Bankası TL Okyanus Tekstil Ltd Sti Merter 426 6297164
 
Banka İsmi Hesap Türü Hesap Sahibi IBAN Numarası
Garanti Bankası TL Okyanus Tekstil Ltd Sti TR:930006200042600006297164
Garanti Bankası TL Recep Kaya TR:890006200042600006692220

 
İnternettem nasıl Havale & Eft Yapabilirim

 

Bankaların internet bankacılığı hizmetini kullanalarak sitemizden yapmış olduğunuz alışverilerin ödemesini bankaya gitmeden çok kolay bir şekilde havale yada eft ile yapabilirsiniz.İnernet bankacılığı ve internetten havale ile ilgili bilgiler aşağıdaki linklerde mevcuttur.


2-Banka Kartı ve K.kartı İle Ödeme

Banka Kartına Tek Çekim

Diğer Kredi Kartlarına 9 Taksit

  

 


Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir: Bu nedenler arasında başlıcaları : 

 


1. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması
2. Kart numarasının hatalı girilmesi
3. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması
4. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması
5. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması
6. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız
7. Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması
8. 3D Secure sisteminde istenilen bilgilerin eksik yada hata olması 


9,havale&eft : sipariş bedelinin hesapta görülmemiş olması veya sipariş numaranızın ,veya ad soyadınızın ödeme yaptıgızda yazılmamış olması 

10,kapıda ödeme :müsteri temsilcilerinin teyid için aradıkları telefonun yanlış olması veya gün içinde 3 defa telefona cevap vermemesi halinde sipariş onay almaz 

 

 11. kredi kartı ile internetten harcama 17 Ağustos 2017 de sona eridi

Online alışveriş yapmaya devam edebilmek için kartın onaylattırılması gerekecek.

BDDK tarafından alınan karar neticesinde bankalar müşterilerine kredi kartı gönderirken online alışveriş özelliği kapalı olarak gönderecek.

Müşteri ise kredi kartını aldıktan sonra banka müşteri hizmetleri ile görüşüp internet kullanımı için gerekli onayları vererek alışveriş yapabilecek.

Mevcut kartlar için ise müşterinin bankaya 17 Ağustos 2017 kadar onay vermediyseniz 

Onaylar yazılı ya da bazı bankaların yönlendirmesi ile telefon mesajı ile yapılabilecek

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için bankanızın Çağrı merkezi ile görüşmeniz gerekmektedir.

9,havale&eft : sipariş bedelinin hesapta görülmemiş olması veya sipariş numaranızın ,veya ad soyadınızın ödeme yaptıgızda yazılmamış olması 

10,kapıda ödeme :müsteri temsilcilerinin teyid için aradıkları telefonun yanlış olması veya gün içinde 3 defa telefona cevap vermemesi halinde sipariş onay almaz

 

 

FİNAN BANK

  

• ONAY (boşluk) kartınızın son 6 hanesini yazarak 3340'a gönderebilirsiniz. 

• 444 03 33 nolu Garanti Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz 

İŞ BAKASI

  

• ONAY (boşluk) kartınızın son 6 hanesini yazarak 4402'ye gönderebilirsiniz. 

• 0850 724 07 24 nolu Türkiye İş Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz 

YAPI KREDİ

  

• AÇIK (boşluk) Banka Müşteri numaranızı yazarak 4944'e gönderebilirsiniz. 

• 444 0 444 nolu Yapı Kredi Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz 

AK BANK

  

• INTERNET yazarak 8885'e gönderebilirsiniz. 

• 444 25 25 nolu Akbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

QNB BANK

  

• INTERNET (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2273'e gönderebilirsiniz. 

• 0850 222 09 00 nolu QNB Finansbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

 

VAKIF BANK

  

• HEPSİ yazarak 6635'e gönderebilirsiniz. 

• 0850 222 07 24 nolu Vakıfbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz 

HALK BANK

  

• ONAY yazarak 3404'e gönderebilirsiniz. 

• 0850 222 04 00 nolu Halkbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz 

TEB BANK

  

• AÇIK (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2941'e gönderebilirsiniz. 

• 0850 200 06 66 nolu TEB müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz 


  

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz 

ING BANK

  

• ONAY (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2205'e gönderebilirsiniz. 

• 0850 222 0 600 nolu ING Bank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

DENİZ BANK

  

• SANAL (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 3280'e gönderebilirsiniz. 

• 444 0 800 nolu Denizbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz. 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz 

 


3)Kapıda Ödeme Seçeneğine


Sipariş Bedeliniz En Az 100,00 TL Olmalıdır, Aksi Taktirde kapıda ödeme   Seçeneği  Açılmaz

Siparişiniz tamamlandıktan kısa bir süre sonra müşteri temsilcilerimiz sizlere ulaşarak onayınızı alacak ve siparişinizin size gönderilmesini sağlayacaktır.

Kapıda Ödeme seçeneği için sepet tutarınıza  Tahsilat bedeli olarak 8.00 TL ilave edilir.

100 ,00 TL Üstü Alışverişler Kargo Ücretsiz Olup

150 ,00 TL Üstü Alışverişler Ücretsiz Kargo+Tahsilat bedeli  8.00 TL alınmaz 

Kapıda ödeme seçeneğine ilişkin anlaşmalı firmamız  Aras Kargo 'dur. Aras Kargo haricinde hiçbir kargo yetkilisine fatura tutarı ile ilgili ödeme yapmayınız.

Aras Kargo  yetkilisi, siparişi veren kişinin kimlik kartı ibrazını görmeden, ürünü hiçbir şekilde teslim etmeyecektir.

Ödeme yapmadan önce Aras Kargo  yetkilisinden, kimlik ibrazı isteme hakkınız vardır.

Kapıda Ödeme seçeneği nakit ödeme veya kredi kartı ile yapılan ödemeler için geçerlidir.

Kapıda ödemede, kredi kartına taksit yapılmamaktadır.


kapıda ödeme ile ilgili görsel sonucu




 
                                                                     


 


 Tüm Kredi Kartı ve Banka  Kartlarına Tek Çekim  

Alışveriş Yapabilirsiniz

   Tüm K.kartlarına 9 Taksit imkanı


 

IdeaSoft® | E-ticaret Paketleri ile hazırlanmıştır.