Sıkça Sorulan Sorular

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1- TARAFLAR 

1.1- SATICI:

Ünvanı : Lablinque.com.tr  okyanus tesktil ltd sti

Adresi : {Keresteciler sit fatih caddesi yüksek sk no:3 merter/istanbul
Telefon :{0212 637 55 60
Fax :{0212   522 40 74
E-mail:{_info@shinelingerie.com


1.2- ALICI:


Adı/Soyadı/Ünvanı : {_aliciad_} {_alicisoyad_} 
Adresi:{_teslimatadresi_}

Telefon:{_alicitelefon_}
E-mail:{_alicimail_}
Tc No:{_tcid_}

 
MADDE 2- KONU 

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI'nın SATICI'ya ait {_siteadi_} internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. 

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN 

Tarih :{_tarih_}


{_urunbilgileri_}

Ürünlerin cinsi ve türü,miktarı,marka/modeli rengi satış bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.
 
Ödeme şekli: {_odemesekli_}
Teslimat adresi: {_teslimatadresi_}
{_odemetablosu_}


MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER
 
4.1- ALICI, {_shinelingerie } internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. 
4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. 
4.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesininden SATICI sorumlu tutulamaz. 
4.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım klavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. 
4.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının SATICI'ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir. 
4.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri ALICI'ya aittir. 
4.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir. 
4.

Garanti ve İade Koşulları1,Ürün teslim alındıgı gün İADE cıkartılmalı
2,idadeler için test bölümüz kimyasal test etmektedir 

terkokusu .ruj lekesi .parfum koskusu.yıkanmış ürünler hijen acısından iade kabul edilmez.

3,Sipariş esnasında beden ve renk belirtin belirtilmeyen bilğilere sorumlu degiliz 
4,info@lablinque.com.tr  
adresine iade bilğileri e.mail olarak bildiriniz 

5,İade işleminde ürün ile birlikte size ulaşan ürün faturasının size ulaşan bütün nüshaları) ve sipariş numarası,sipariş adı ve soyadı, iptal/iade nedenini içeren bir dilekçe ile tarafımıza iade ediniz.

6,Bildirim yapılmadan iade gelen ürün kabul edilmez. Hatalı ürün ve yanlış ürünlerde hiçbir kargo ücreti ödemeden aras kargo karsı ödemeli yollaya bilirsiniz(iptaller firmaya bildirmeniz gerekmekdedir)
Bu site aracılığı ile derlenen kullanıcılara ait bilgiler (e-posta, isim, soyad, doğum tarihi, fatura adresi, teslimat adresi vs.) hiçbir şekilde üçüncü kişiler ile paylaşılmayacaktır.

E-posta adresiniz hiçbir şekilde başka kuruluşlara dağıtılmayacak ve e-posta ile pazarlama yapmak amacıyla kullanılmayacaktır.

Girdiğiniz üyelik bilgileri ve kişisel bilgiler, diğer üyelere veya üçüncü kişilere açılmayacaktır. Üye profili verileri, sadece shinelingerie.com tarafından, kendi iletişim ve pazarlama faaliyetleri ile ilgili olarak, içerik zenginleştirme ve iyileştirme amacı ile kullanılabilir.

Kredi kartı ile online ödeme işlemlerinde kredi kartı bilgileriniz sitemizde tutulmamaktadır.


shinelingerie..com bir. İmalatcı firmadır stokları
takip edilerek stok bilgileri sürekli güncellenmektedir.
Sipariş verdiğiniz ürünle ilgili stok problemleri olduğunda
shinelingerie.com müşteri hizmetleri sizi arayarak veya e-mail ile ulaşarak bilgi vermektedir.

shinelingeri.com'dan yaptığınız alışverişlerde ödeme seçeneklerinden birini seçebilirsiniz:
I- Ürün siparişinizi site yoluyla veya telefonla (0212 637 55 60 ) veriyorsunuz.
II- Siparişini verdiğiniz ürünün bedelini aşağıdaki aşağıdaki hesap numaralarımızdan birine yatırıyorsunuz.
III- Ürün ödemeden sonra en yakın zamanda size kargo ile gönderilir (12 ila 72 saat içinde elinizde olur)
. Teslimatta gecikme yaşanacağı taktirde bilgilendirilirsiniz. ürün ç.tesi.pazar.resmi.tatillerde kargoya verilmez


Bunun yanında, İade uygulamasında mağazamız, Türkiye Cumhuriyeti'nde 1995 yılında yürürlüğe giren 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun hükümlerini uygulama hakkını saklı tutar.  


MADDE 7- YETKİLİ MAHKEME 

İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI'nın veya SATICI'nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. 

Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır. 

SATICI 

{_sirketadi_}

ALICI

{_aliciad_} {_alicisoyad_} 

Telefonla Sipariş   Nasıl Verebilirim

 

Havale&Eft   Ödeme Seçeneğinde

Hafta içi saat 8,30 ile 16,30, arası

 (0212)6375560 veya Gsm (0533)4722221 telefonlara siparişinizi verebilirsiniz.sipariş vermeden önce verceginiz siparişin kodlarını not alınız siparişler ürün koduna göre alınır sipariş gecerken beden renk secegeginiz belirmeyi unutmayınız

ÖRNEK:

art 1021 kırmız M Beden

art 2030 katolok rengi L beden

Alıcı: can can

türkler cd atam sk no:1 istanul/ bakırköy tel:(0555)555 55 55

 

 

Kapıda Ödeme Seçeneği

Minimum 100 TL Üstü Alışverişlerde  kapıda ödeme Secenegini Kullanabilirsiniz

Adresinizden veya Kargo subesisinden Siparişini Teslim alabilirsiniz

Hafta içi saat 8,30 ile 16,30, arası

 (0212)6375560 veya Gsm (0533)4722221 telefonlara siparişinizi verebilirsiniz.sipariş vermeden önce verceginiz siparişin kodlarını not alınız siparişler ürün koduna göre alınır sipariş gecerken Beden Renk Secegeginiz belirmeyi unutmayınız

Siparişiniz Teslim ALIRKEN   KARTI VEYA NAKİT Ödeme Yapabilirsiniz(kapıda ödemelerde k.kartına taksit  işlemi yapılmaz

 

ÖRNEK:

art 1021 kırmız M Beden

art 2030 katolok rengi L beden

K.KART İle ödeme

Alıcı: can can

türkler cd atam sk no:1 istanul/ bakırköy tel:(0555)555 55 55

Gizlilik ve Güvenlik

1

Gizlilik Bildirimi

Bu site aracılığı ile derlenen kullanıcılara ait bilgiler (e-posta, isim, soyad, doğum tarihi, fatura adresi, teslimat adresi vs.) hiçbir şekilde üçüncü kişiler ile paylaşılmayacaktır.

E-posta adresiniz hiçbir şekilde başka kuruluşlara dağıtılmayacak ve e-posta ile pazarlama yapmak amacıyla kullanılmayacaktır.

Girdiğiniz üyelik bilgileri ve kişisel bilgiler, diğer üyelere veya üçüncü kişilere açılmayacaktır. Üye profili verileri, sadece shinelingerie.com tarafından, kendi iletişim ve pazarlama faaliyetleri ile ilgili olarak, içerik zenginleştirme ve iyileştirme amacı ile kullanılabilir.

Kredi kartı ile online ödeme işlemlerinde kredi kartı bilgileriniz sitemizde tutulmamaktadır.
Firmamız ve siparişleriniz ile ilgili her türlü sorunuzu
info@shinelingerie.com adresine e-mail göndererek veya
0212 637 5560 nolu telefonumuzu arayarak bize iletebilirsiniz.
kontrollerinden sonra ürün hazırlanarak adreslerine gönderilir

Shinelingerie.com’dan satın almış olduğunuz ürünler aras Kargo ile indirimli  Yurtiçi 6,00 TL Gönderilir 

 

Garanti ve İade Koşulları

 

 

·         "Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür.

·         Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz.

·         Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun mağaza veya kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

·         Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık olması durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekir.

·         Tutanak tutturarak ürünü teslim almadan görevliye kapıda iade edebilirsiniz. Ürününüz eksik, arızalı, kusurlu, hasarlı veya belirtilenden farklı ise iade etme hakkınızı kullanabilirsiniz.

·          Tarafımızca Yapılan Hatalı gönderimler  veya ayıplı ürünleri   İade sürecini  baslatmak için 0212 6375560    Bilği veriniz

 

Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

 

 


Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler


Niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan ürünler (İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.)
Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.), basılı ürünler (Kitap, dergi vb.), yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri
Çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler
Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (Külçe, Ziynet Altın ve Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.)
Tatil kategorisinden satın alınan otel, yurt içi/yurt dışı turlar, gezi ve uçak bileti gibi ürün ve hizmetler. Bu ürün ve hizmetlerin iptal/iadesi, satıcı acente uygulaması doğrultusunda yapılır.

 

 

"Cayma Hakkı Kullanımı ve İade şartları", "6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun” ve "Mesafeli Satışlara Dair Yönetmelik” hükümlerine tabi olacaktır.

 

 

Sadece TARAFIMIZDAN DOGAN HATALAR VE AYIPLI ÜRÜNLER İADE  ALINIR

 

150.00 TL Üstü Alışveriş İçin Hediye Seçenegi

 150.00 ÜSTÜ  

ALIŞVERİNİZ SONRASI 

 

Hediye Paketi Detaylarında 

 

Hediye Paketi secin Evet olarak

işaretleyiniz  acılan pencerede

 

150,00 TL hediye seçeneği bölümünüzden  seçtiğiniz modelin

Hediye Notu bölümü   ürün kodunu yazınız ve siparişi tamamlayınız

 

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

 

Alışverişleriniz sırasında kredi kartı ve havale seçenekleri veya Kapıda Ödeme bulunmaktadır.

Havalenizi veya EFT yaparken gönderen bölümünde mutlaka fatura bilgileri kısmında kullandığınız ismi kullanınız ve sipariş numaranızı belirtmeyi unutmayınız
 
 

3 iş günü içerisinde banka havalesinin de yapılmış olması gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz iptal edilecektir Resmi tatiller içerisinde yapacağınız alışverişler, takip eden iş gününde işleme konulacaktır.

 


bonus Kredi kartlarına 6 taksit imkanı sunulmaktadır.


sipariş Onaylamayısının Sebebi

şiparişimin onaylanmama nedeni neler olabilir ?



Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerden ötürü onaylanamayabilir: Bu nedenler arasında başlıcaları :

 


1. Kredi kartınızın kullanılabilir limitinin yetersiz olması
2. Kart numarasının hatalı girilmesi
3. Kartınızın son kullanma tarihinin geçmiş olması
4. Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması
5. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması
6. Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız
7. Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması
8. 3D Secure sisteminde istenilen bilgilerin eksik yada hata olması


9,havale&eft : sipariş bedelinin hesapta görülmemiş olması veya sipariş numaranızın ,veya ad soyadınızın ödeme yaptıgızda yazılmamış olması

10,kapıda ödeme :müsteri temsilcilerinin teyid için aradıkları telefonun yanlış olması veya gün içinde 3 defa telefona cevap vermemesi halinde sipariş onay almaz

 

 11. kredi kartı ile internetten harcama 17 Ağustos 2017 de sona eridi

Online alışveriş yapmaya devam edebilmek için kartın onaylattırılması gerekecek.

BDDK tarafından alınan karar neticesinde bankalar müşterilerine kredi kartı gönderirken online alışveriş özelliği kapalı olarak gönderecek.

Müşteri ise kredi kartını aldıktan sonra banka müşteri hizmetleri ile görüşüp internet kullanımı için gerekli onayları vererek alışveriş yapabilecek.

Mevcut kartlar için ise müşterinin bankaya 17 Ağustos 2017 kadar onay vermediyseniz

Onaylar yazılı ya da bazı bankaların yönlendirmesi ile telefon mesajı ile yapılabilecek

Kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için bankanızın Çağrı merkezi ile görüşmeniz gerekmektedir.

9,havale&eft : sipariş bedelinin hesapta görülmemiş olması veya sipariş numaranızın ,veya ad soyadınızın ödeme yaptıgızda yazılmamış olması

10,kapıda ödeme :müsteri temsilcilerinin teyid için aradıkları telefonun yanlış olması veya gün içinde 3 defa telefona cevap vermemesi halinde sipariş onay almaz

 

 

FİNAN BANK

 

• ONAY (boşluk) kartınızın son 6 hanesini yazarak 3340'a gönderebilirsiniz.

• 444 03 33 nolu Garanti Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

İŞ BAKASI

 

• ONAY (boşluk) kartınızın son 6 hanesini yazarak 4402'ye gönderebilirsiniz.

• 0850 724 07 24 nolu Türkiye İş Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

YAPI KREDİ

 

• AÇIK (boşluk) Banka Müşteri numaranızı yazarak 4944'e gönderebilirsiniz.

• 444 0 444 nolu Yapı Kredi Bankası müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

AK BANK

 

• INTERNET yazarak 8885'e gönderebilirsiniz.

• 444 25 25 nolu Akbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

QNB BANK

 

• INTERNET (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2273'e gönderebilirsiniz.

• 0850 222 09 00 nolu QNB Finansbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

 

VAKIF BANK

 

• HEPSİ yazarak 6635'e gönderebilirsiniz.

• 0850 222 07 24 nolu Vakıfbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

HALK BANK

 

• ONAY yazarak 3404'e gönderebilirsiniz.

• 0850 222 04 00 nolu Halkbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

TEB BANK

 

• AÇIK (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2941'e gönderebilirsiniz.

• 0850 200 06 66 nolu TEB müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz


 

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

ING BANK

 

• ONAY (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 2205'e gönderebilirsiniz.

• 0850 222 0 600 nolu ING Bank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

DENİZ BANK

 

• SANAL (boşluk) kartınızın son 4 hanesini yazarak 3280'e gönderebilirsiniz.

• 444 0 800 nolu Denizbank müşteri hizmetlerini arayarak bankanıza talimat verebilirsiniz.

• Bankanızın internet bankacılığı sayfasından kartınızı internet alışverişine açtırabilirsiniz

 

Shinelingerie müsteri hizmetleri

Müşteri Hizmetleri Departmanımıza Hoş Geldiniz...
Müşteri Hizmetleri birimimiz her zaman sizin yanınızda... Online müşteri hizmetleri sayfamız size daha iyi hizmet verebilmek için tasarlanmıştır. Bizim amacımız her türlü sorunuzun cevabını sayfamız aracılığı ile en kısa sürede bulmanız; ve sorunlanızı, taleblerinizi ve memnuniyetinizi e-mail ile bize rahatlıkla iletilebilmeniz.

sipariş takip

teknik bilği ve yardım

bilği degişikliği

bilği edinme

 

 skyp:shinelingerie

info@shinelingerie.com

IdeaSoft® | E-ticaret Paketleri ile hazırlanmıştır.